niedziela, 16 grudnia 2012

Zawieszenie bloga

No więc zacznę od tego ,iż zawieszam bloga...możliwe,że na zawsze,ale wątpie...

Czemu?

Bo mnie to nie jara...po prostu nie interesuje mnie już Kim,Jake\Olivia i Leo...może to tymczasowe,może nie...

Sprostowanie

Nie zawieszam bloga, bo chcę,no nie wiem, zwiększyć wasze zainteresowanie tym co piszę...po prostu teraz mam erę na ,,Pamiętniki wampirów'' na Iana ,Ninę....no i z kopyta mnie nie kręci,możliwe,że to chwilowe (często tak mam...bo wiecie te hormony hahha)....Jeżeli do głowy przyjdzie mi pomysł na nowy rozdział to od razu napiszę go ;) Wiecie o co chodzi :D
Ps.Mam pytanie , czy mieliście kiedyś ściągane szwy? Jeśli tak,to czy to boli? Bo ja mam mieć ściągane we wtorek i boję sie strasznie :(
To na tyle <33

8 komentarzy:

  1. Zależy z jakiej części ciała będziesz miała ściągane szwy bo ja miałam z palca i bardzo bolało a co do bloga to mam nadzieję że wrócisz szybko :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ołł,nie pocieszyłaś mnie ;c ja z kolana...może bd mniej bolesne <33
      Dziękuję <33 :**

      Usuń
  2. COOOO!??????!!!!!!!!!!!!!!???????????????/ BŁAGAM, ŻEBY TO BYŁO CHWILOWE!!;OU mnie Pamiętniki Wampirów były modne dwa lata temu :O Wracaj do Kicku! ;O ;(( Ja już tęsknię i wiedz, że kurde tęsknię jak cholera!;( Ale mi prezent na gwiazdkę sprawiłaś ;(( A co do szwów to myślę, że trochę będzie boleć. Zaraz zapytam babci , bo ona też z nóg miała zdejmowane, bo ją auto w zimę potrąciło. No i ona powiedziała, że to nie boli , ale jak ci się szwy wrosną to będzie bolało. No wiesz ona jest obcykana, bo cała noga od kolana w dół w szwach była.Więc spokojnie!<33 A no i jeszcze; Wracaj kochanie do bloga noo ;(( Proszę Cię ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ,a jak mi wrosły te szwy? ;(
      Jak mi wena wróci,to będzie dobrze <33 Wiesz u mnie jest tak,że raz się czymś jaram,potem mi przechodzi no i po jakimś czasie zaś to uwielbiam,więc prawdopodobnie wrócę szybciej,niż mi się samej wydaje <33

      Usuń
  3. Oj niee ;/ ale w 100% Cię rozumiem ! Kiedyś szalałam za Adamem Sevani i "zostawiłam" go dla Leo, ale teraz... kocham ich obydwu xD
    Ja miałam szfy zdejmowane z brzucha i wgl nie bolało. Tylko takie szczypanie jakby ;p a szfy ci nie wrosną !! Musiałabyś je nosić nie wiadomo ile !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocieszyłaś mnie,naprawdę <33
      Nie wiem czemu ,,opuszczam'' Leo,Ian jest za stary dla mnie,no ale miłość nie wybiera,hahhaha,żartuję ;p <33
      Adam Sevani ,kooocham go (tak inaczej) , step up <33

      Usuń
  4. Ja miałam kiedyś ściągane bo miałam podcinane wedzidelko w buzi i trochę bolało ale da sie wytrzymać. Bede za Tobą tęsknić i mam nadzieje ze to "przejście" jest chwilowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku,w buzi? Współczuję <33
      Ja też mam nadzieję <33 Również bd za Tb tęsknić i twoimi komentarzami <33 ;**

      Usuń