wtorek, 25 grudnia 2012

25 rozdział

Po około 2 godzinach czekania Jack wyszedł ze szkoły ... oczywiście nie sam,w towarzystwie jakiegoś plastiku....Anderson nigdy nie był święty,ale to co robi teraz to przechodzi ludzkie granice...wiem,sama nie jestem idealna,mam wady sporo nawet...
-Wreszcie cie odnalazłem-ktoś chwycił mnie za nadgarstek
-Luke?Jak ty , jak mnie znalazłeś?-mimo starania,mój głos drżał...ze strachu
-Nie myślałaś,że mi uciekniesz chyba? Pogadamy potem,wsiadaj-wskazał na auto...Luke od pewnego czasu stał się rozpoznawalny i to bardzo...więc koło nas zebrał się spory tłum uczniów,no a mój eks zaczął poniżać mnie jeszcze bardziej-Crauford głucha żeś?! Wsiadaj...migiem,bo będziesz za mną jechać na rowerku
Twarda,ostra,mocna...takie określenia nazywały mnie,Kim...a teraz...wszystko jest inne,gorsze...muszę robić,co każe Benward (Luke)....czemu?  Wyjaśnię,potem...
-Ej koleś wyluzuj-w mojej obronie stanął Jack
-Nie wtrącaj się,bo -spojrzał na mnie-Kimuś bo wiesz co?
Potaknęłam delikatnie głową...ludzie rozeszli się,bodajże uznali,że to prywatna sprawa,został Jack
-Luke oddaj mi go,błagam,zrobie wszystko ,tylko mi go oddaj-płakałam,pewnie zastanawiacie się kogo ma mi oddać...
-Zrobisz wszystko...hmm...okej-mrugnął do mnie i wsiadł do auta...odjechał
Otarłam łzy i spojrzałam na Jacka
-Coo? Jesteś taki sam...chłopacy zasrani...tylko jedno wam w głowie
-Co ma ci oddać?-Andersona chyba bardzo to zaciekawiło,bo olał moje dogryzki
-Syna,Jack...ma mi oddać moje dziecko-schowałam głowe w dłonie
-Masz dziecko ?!
-Słyszałeś,głuchy nie jesteś...ma 6 miesięcy,a nie widziałam mojego dzieciątka od 3 miechów,bo Luke mi je zabrał...ukrył,schował...jest chory na głowe,nie chce się leczyć...boję się ,że je skrzywdził...Jack pomóż mi-mój wyraz twarzy ,wołał o pomoc
-Kim,przykro mi,że cię to spotkało,na pewno wszystko się ułoży
-Zaraz,zaraz,nie pomożesz mi?
-To nie moja sprawa,zrozum
-Spieprzaj...Poradzę sobie sama...Proszę cię tylko o jedno...pomóż Elenie,nie bądź dupkiem-usłyszałam sygnał dzwoniącego telefonu -Hallo?-odebrałam
-Kim,jakiś facet podrzucił mi dziecko pod dom,mówiąc,że to twoje,o co chodzi?
-Oo Brody,kocham cię-nie umiałam ukryć zadowolenia-zaraz tam będę-Nie patrząc na Jacka rzuciłam-Podwieź mnie pod dom Brodego,chyba tyle możesz dla mnie zrobić?
-Mogę,wsiadaj-szepnął cicho,lecz wyraźnie...

No to na tyle...nadal nie jaram się już Kick'iem,ale uwielbiam pisać te rozdziały,dla samej siebie...bo bloga czyta mało osób...bardzo mało...komentuje jeszcze mniej...wiem,że piszę byle jak,nie umiem,ale lubię i już ^^
Tym,którzy o mnie jeszcze nie zapomnieli,serdeczne dzięki <3333
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia <33

10 komentarzy:

  1. Ja nie zapomniałam i nigdy nie zapomnę :D Szkoda że się tym nie jarasz ale dziękuję że dodałaś rozdział :D Fajnie że to lubisz robić i dobrze jest :D Rozdział świetny ! Dawaj szybko nowy :D Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa <33 Jesteś kochana ;**
      Nie chodzie o to,że Kick'a nie lubię,po prostu już go nie kocham tak jak kiedyś <33 Rozdział dodam jutro :D

      Usuń
  2. Ja o tb NIGDY nie zapomnę!!!!! Piszesz super i dodawaj szybko jest bo nawet SB nie wyobrażasz jak tu było pusto bez twoich rozdziałów. Kim ma syna z tym oblechem?!?!?!?! NIEEE!! a tak wgl to rozdział boski .
    LS. Sorki za błędy ale pisze z telefonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za to co powiedziałaś <33 Aż płakać mi się chce ze szczęścia;**
      Tak,Kim ma syna,z oblechem ,hahha :D
      Pozdrawiam Cię kochana <3

      Usuń
  3. Ja też nie...super piszesz i pisz dalej chociaż dla swojej satysfakcji :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno! :* Super , że napisałaś rozdział! :3 Nawet nie wiesz jak się ciesze ;3 Skaczę do sufitu normalnie :D <33 Zarąbisty rozdział<3 Nawet mi nie mów, że zapomniałam o Tobie! o.O O Tobie nie da sie zapomnieć ;O <33 KC!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skaczesz do sufitu ,serio ? ;D hahha
      Dziękuję,że jesteś,love u <33

      Usuń
  5. Super no !! ;** dziecko ?! ;O pisz szybko nowy !! :D ja o tb nigdy nie zapomnę <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś ode mnie nominacje w Libster Award. Szczegóły: http://kickinit-mystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń